.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در نشست روز روابط عمومی و ارتباطات مطرح شد ؛
مهندس افضلی : سرمایه‌گذاری شرکت‌های خارجی در ساخت نیروگاه‌های مازندران / ۱۲ پروژه احداث و توسعه برای سالجاری در دستور قرار دارد

شمال نیوز: مدیرعامل برق منطقه‌ای مازندران و گلستان گفت: شرکت‌های چینی و فرانسوی در مازندران برای ایجاد نیروگاه مقیاس کوچک در مازندران سرمایه‌گذاری کرده و برنامه‌ریزی برای ورود شرکت‌های کانادایی در استان فراهم شده است.

به گزارش شمال نیوز، مهندس حسین افضلی  به مناسب روز روابط عمومی و ارتباطات در جمع کارکنان روابط عمومی این سازمان و تعدادی از فعالان رسانه‌ای استان مازندران، با اشاره به وظایف خطیر روابط عمومی در سازمان‌ها اظهار کرد: پویایی فعالان رسانه‌ای و مسؤولان روابط عمومی لازم و ملزوم یکدیگر هستند.

 



وی خاطر نشان کرد: روابط عمومی بازوی توانمند سازمان‌ها بوده و ارتباط آنها با فعالان رسانه‌ای و انعکاس دغدغه‌های مردمی به ارتقاء فعالیت سازمان نزد افکار عمومی کمک می‌کند.

مدیرعامل برق منطقه‌ای مازندران و گلستان با اشاره حساسیت فعالیت در تامین و تولید برق توسط این سازمان، بیان کرد: خدمات این مجموعه اگرچه تا زمانی که چالش در حوزه تولید ایجاد نشود شاید به چشم نیاید ولی مدیران و فعالان این مجموعه تلاش دارند که برق پایدار در اختیار مردم قرار گیرد.

وی با اعلام اینکه میزان تقاضا برای مصرف برق در مازندران بسیار زیاد است، تصریح کرد: مجموعه ما ضمن توجه به پایداری تولید در سال جاری باید از هم اکنون به فکر ارتقا زیرساخت‌های تولید برای سال آینده باشد و مدیریت ایام پیک برق بسیار حائز اهمیت است .

مدیرعامل برق منطقه‌ای مازندران و گلستان با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای اجرای پروژه نیروگاه‌های با مقیاس کوچک در استان مازندران، خاطر نشان کرد: از این ظرفیت برای تامین نیازمندی‌های برق استان مازندران و گلستان استفاده می‌کنیم.

مهندس افضلی با اعلام اینکه در سال ۹۸ بیش از ۳۱ پروژه اجرایی که 6 پروژه مربوط به تولید و ۲۵ پروژه هم مربوط به فوق انتقال در استان مازندران و گلستان عملیاتی شده است، افزود: در این سال ۸۹۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون اعتبار جذب شده است که از این مبلغ ۴۵۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون برای توسعه بخش تولید نیروگاه مقایس کوچک در اختیار استان قرار گرفته است.

وی یادآور شد: در سال جاری عملیاتی شذن ۱۲ پروژه احداث و توسعه  را در دستور داریم که در شهرهای مختلف این پروژه توزیع شده است که رقم ریالی این پروژه ها بیش از ۴۰۵ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل برق منطقه ای مازندران و گلستان با اعلام اینکه شبکه‌های موجود در استان مازندران نیاز به اصلاح دارد، افزود: در این حوزه ۱۴ پروژه تعریف شده است که بیش از ۳۷ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این طرح ها در نظر گرفته شده است.

وی با اعلام اینکه در بخش تولید برق از ظرفیت سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی استفاده کردیم، افزود: پنچ پروژه در شهرهای مختلف استان داریم که ۹۴ مگاوات برق تولید که ۳۹۴ میلیارد تومان ارزش این پروژه ها بوده و ۴۵ نفر هم مشغول کار می‌شوند.

مهندس افضلی با اعلام اینکه در بخش سرمایه‌گذاری خارجی همکاران ما فعالیت برجسته ای داشته‌اند، افزود: تاکنون ۲۹ میلیون دلار در این بخش سرمایه‌گذاری شده که چند نیروگاه با مشارکت سرمایه گذارانی از  کشورهای چین، آلمان و فرانسه ایجاد شده و سرمایه گذاران کانادا هم اعلام آمادگی کردند و بنا دارند که در آینده نزدیک در استان برای ساخت نیروگاه ورود پیدا کنند.

وی با اعلام اینکه شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان رتبه برتر جذب سرمایه‌گذاری خارجی در سال ۹۷ و ۹۸ در استان‌های کشور را جذب کرده است، افزود: در سال جاری هم بنا داریم از ظرفیت سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در این بخش استفاده کنیم.

 افضلی در ارتباط با پروژه‌های هفته دولت، افزود: تعدادی از پروژه‌ها برای تامین نیازمندی‌های برق مازندران و گلستان در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

 مدیرعامل برق منطقه مازندران و گلستان در ارتباط با مدیریت مصرف در استان، افزود: استفاده از ظرفیت مردمی برای مدیریت مصرف برق را در دستور کار داریم، بر اساس بررسی انجام شده میزان پیک بار ما در تابستان نسبت به پائیز به ۲.۵ برابر می‌رسد که بیشتر برق مصرفی در مازندران برای وسائل سرمایشی است که اگر در این بخش حساسیت‌ها و دغدغه‌ها به صورت جدی رعایت شود، می‌توانیم نسبت به پس انداز اعتبار حدود ۶ هزار میلیارد تومان اقدام کنیم.

مدیرعامل برق منطقه‌ای مازندران و گلستان با اعلام اینکه نزدیک به ۳ هزار مگاوات برق در مازندران و گلستان در ایام تابستان در بخش سرمایشی مصرف می‌شود، گفت:  با مدیریت مصرف مناسب می شود صرفه‌جویی هزار مگاواتی برق داشته باشیم.

 در ادامه این برنامه ذکترکاظم‌ نژاد مدیر دفتر روابط عمومی برق منطقه‌ای مازندران و گلستان، اهداف راهبردی این مجموعه را تحکیم و تقویت ارتباطات و اطلاع‌رسانی به شرکا استراتژیک، انتشار آمار و اطلاعات معتبر مبتنی بر اصول شفافیت، صداقت و حرفه‌ای‌گیری، توسعه و بهبود مستمر تعامل با ذی‌نفعان و رسانه دانست و خواستار انعکاس اقدامات شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان در رسانه ها شد .


وی یکی از مؤلفه­ های کلیدی سرمایه اجتماعی را اعتماد اعلام کرد و افزود : ئئوری­های سرمایه اجتماعی به دلیل تأثیری که اعتماد بر جامعه مدنی و دموکراسی دارد، تأکید ویژه­ای بر آن می­کنند .


مدیر دفتر روابط عمومی برق منطقه ای مازندران ، رسانه ها و روابط عمومی ها  با  چشمان بیدار و بینا ، گوش شنوا ، زبان گویا وهوش سرشار و  قدرت تحلیل و پردازش داده ها  مکمل هم در انعکاس واقعیت های جامعه دانست که  هر دو تلاش میکنند بجای امید کاذب و واهی ، امید صادق را در جامعه نهادینه کنند .


وی تاکید کرد : من هرچند کمتر از دوماه در حوزه روابط عمومی در خدمت شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان هستم اما  اصلی ترین ماموریت خویش را تعامل با رسانه ها قراردادم و خود را نه در کسوت روابط عمومی بلکه در جایگاه رسانه ای میبینم . همیشه بر این باور بودم و هستم که دنیای هزاره سوم دنیای رسانه هاست و امروز سرنوشت دولتها و ملتها ، جنگها ، شکستها و پیروزیها ، موفقیت ها و ناکامیها وهمه و همه با قلم خبرنگاران و دریچه دوربین خبرگزاریها رقم میخورد.


دکترکاظم نپزاد ادامه داد : این موضوع حرف من نیست بلکه امروز نظریه پردازان اجتماعی ، دانشمندان علوم سیاسی و صاحبنظران مدیریت بر جایگاه رسانه در پیشبرد اهداف جامعه بشری یا به انزوا کشاندن ملتها و دولتها تاکید دارند و متاسفانه  بخش عمده رسانه ها در چنگ قدرتها قرار دارند و دریچه  دوربین آنها و نوشتار تحلیلگران آنها  نقش مظلوم و ظالم را عوض میکنند ملتهای مظلوم در چنگ استبداد و استعمار را انسانهای بی فرهنگ ، مداخله جوی جنگ طلب و قدرتهای فاسد مداخله گر و ظالم  را حکومتهای صلح طلب  جلوه میدهند  اما بحمدالله  امروز خبرنگاران و اصحاب رسانه ما  در جمهوری اسلامی ، فرهیختگانی هستند که رسالت خویش را بیان دستاوردها و حمایت از مظلوم و پیگیری حقوق مردم و انعکاس حقیقت در جامعه هستند . از این جهت خدا را شاکریم  .

وی با اهداف و برنامه های روابط عمومی شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان  با چهار هدف استراتژیک و راهبردی ، چنین برشمرد : 1-  تحکیم و تقویت ارتباطات و اطلاع رسانی به شرکای استراتژیک  2-  انتشار آمار و اطلاعات معتبر مبتنی بر اصول شفافیت ، صداقت و حرفه ای گری    3-  استقرار نظام مسئولیت پذیری اجتماعی با رویکرد بسط و توسعه اخلاق کسب و کار   4- توسعه و بهبود مستمر تعامل با ذینفعان  و رسانه ها  به منظور همگرائی و هم افزائی و انعکاس فعالیتها و اقدامات اجرائی که تمامی تلاش خود را منعطف به انعکاس صادقانه موفقیت ها و دستاوردهای سازمان و کارکنان میداند .


این مسئول همچنین گفت : اعتقاد راسخ داریم پل ارتباطی میان مدیران و کارکنان سازمان هستیم و تلاش خواهیم کرد مدیران و کارکنان در یک ارتباط دوسویه ، همسو و همراه و همدل در قالب یک تیم کاملا قوی و منسجم برای دستیابی به آرمان شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان که همانا تامین برق مطمئن و پایدار هست با چشم انداز اینکه در آسمان صنعت برق کشور پر فروغ ترین ستاره خدمت باشیم دست پیدا کنیم کما اینکه من باورم این هست که این شعار عینیت پیدا کرده است. نگاهی که به کارنامه این شرکت و توضیحاتی که جناب اقای مهندس افضلی خواهند داد مبین و مصدق ادعای من هست.

 

او تصریح کرد : از طرف دیگر روابط عمومی برق منطقه ای مازندران و گلستان ذی نفعان را شریک راهبردی سازمانش میداند و در جایگاهی برابر سعی میکند منعکس کننده واقعی و بدون روتوش آنها به مدیران سازمان و پیگیری کننده مطالبات بحق آنان باشد .سعی نمیکنیم با پاسخهای غیر واقعی و بروکراسیهای چند لایه ای برای اقناع و یا فرار از پاسخگوئی تلاش کنیم واقعیتها را صادقانه بیان میکینم ، مگر در مواردی که حسب ضرورت و ابلاغ مراجع بالادستی اطلاعاتی محرمانه باشند و اجازه انتشار آنرا نداشته باشیم.بنابر این  تلاش میکینم دو بال قوی و نیرومندی باشیم  که در  ارتفاع مطلوب و فاصله دقیقی پرواز کنیم تا  مشکلات ، حوادث ، عملکردها  و موفقیتهای مدیران  متخصص و مجرب و کارکنان توانمند و متعهد شرکت را بنحو مطلوب و شایسته و قدری با اغراق بلحاظ ایجاد امید و نشاط در جامعه منعکس نماییم.


گفتنی است در این جلسه از کارکنان دفتر روابط عمومی و ارتباطات شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان به مناسبت روز روابط عمومی تجلیل شد .


در این نشست مهندس عسگری و آقای عبدالملکی دو معاون شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان حضور داشتند .


همچنین پیش از آغاز این نشست کلیپی از حمل طاقت فرسای یک ترانس قول پیکر جهت استقرار در یک پست برق در استان مازندران پخش شد که مورد ستایش خبرنگاران قرار گرفت .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.